Jump to content

Photo

Spilldiskusjon - alt om gaming og hva du spiller nå

• Logg inn for å svare
686 svar på dette emnet

#681 Thunderspear

Thunderspear
    • LocationLarvik
  • 980 posts

Postet 18 juni 2015 - 07:16

Klarte å kjøre det men....
munnene fulgte ikke vokalen helt og combat'n virka jævlig sluggish. Så jeg rører ikke denna nydeligheten før skjermkort oppgradering.
Noen som har tips til et til max 2k? 

- End of transmission 

May the force be with you

Always

#682 Thunderspear

Thunderspear
    • LocationLarvik
  • 980 posts

Postet 19 juni 2015 - 01:37

Tror jeg har gjort et godt kjøp, fikk has på dette her http://www.msi.com/p...l#hero-overview til 2000,-

- End of transmission 

Always

#683 Pazaak

Pazaak
    • LocationNarvik
  • 54 posts

Postet 25 juni 2015 - 09:26

Lastet ned et voice command program, GlovePIE. Så nå skal jeg se om jeg ikke kan klare ArmA 3 campaign siden man må styre forbanna AI som er nesten håpløst med bare tastaturet.

Through the darkness of future past

The magician longs to see

One chance out between two worlds:

Fire Walk With Me

#684 Thunderspear

Thunderspear
    • LocationLarvik
  • 980 posts

Postet 11 juli 2015 - 11:03

Noen av dere som spiller PoE nå a? Ny expansion vett :D Spiller en Arc Witch, mer som en DarthWitch, angrer for jeg ikke kalte hu det xD 
Arc er en sexeh skill å bygge på ass, billig å få kurant nok til map farm au.

- End of transmission 

Always

#685 Vicious

Vicious
  • 1086 posts

Postet 04 august 2015 - 08:55

Ja da var jo nostalgipakken fra Rare ute på Xbox One for de som måtte være i besittelse av den konsollen. Og jeg fikk prøvd ut Jet Force Gemini for aller første gang i dag lol. Fytte i faen det var instant-flashback til dagene med grusomt kamera og merkelige kontrollere, men spillet støtter widescreen så det var jo gledelig. Men ja..får se hvor lenge det holder uten å ha ett nostalgisk forhold til tittelen smile.png

Rare_replay.jpg

This is my signature. There are many like it, but this one is mine!

#686 SkyMarshall

SkyMarshall
    • LocationSande i Vestfold
  • 1982 posts

Postet 05 august 2015 - 05:41

Ja fikk en runde i dette igår jeg også Vicious. Ble positivt overasket over hva jeg fikk for 300kr egentlig. God presentasjon og mange gode klassikere. Kommer vel antagelig til å bli noen timer her fremover. Pusse opp gamle minner.

Det er derimot skuffende at de ikke pusset opp kontrollene til Jet Force Gemini, for de var nemlig dårlige DEN gang. Trist å høre det er slik enda. Da kommer jeg IKKE til å prøve meg på det. Men de andre titlene jeg prøvde funket egentlig utrolig godt. I liked it. Det er i hovedsak Banjo Kazooie/Tooie/NutsandBolts, Blast Corps og Perfect Dark jeg kommer til å putte timene mine i.

Not bad at all :)

Posted Image

#687 Vicious

Vicious
  • 1086 posts

Postet 06 august 2015 - 10:06

Fikk nyss i at det skulle komme en patch som skulle ordne litt på kontrollene der, for de var ikke heeeelt greie å kommer overens med nei.

EDIT: Ser jo ut til at den er kommet nå.

Redigert av Vicious, 06 august 2015 - 10:07.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine!

0 nostalgikere leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere