Jump to content

Photo

Destiny - diskusjon

• Logg inn for å svare
51 svar på dette emnet

#1 SkyMarshall

SkyMarshall
    • LocationSande i Vestfold
  • 1982 posts

Postet 18 juli 2014 - 01:30

Hoppsann.

Jeg har fått øynene opp for Destiny fra Bungie nå etter noen timer med betaen på Playstation 4. Det er en knallgod MMO-shooter og jeg gleder meg som ei bikkje til det kommer. Så da lar vi dette blir diskusjonstråden for Destiny.

Jeg mekka en Let's Play av et mission her istad. Ble faktisk et spennende mission ettervært.

Posted Image

#2 Vicious

Vicious
  • 1086 posts

Postet 18 juli 2014 - 10:59

Ja ser folk er rabiate på forumet nå og laster/prøver å laste ned beta!

Interessen for spillet var stor i starten, men jo mer jeg såg av det jo mer gav jeg egentlig litt faen. Men jeg skal jo ikke avskrive dette her helt. Passer seg veldig dårlig med beta for min del nå pga. travel helg og nye 84 timer med jobb neste uke. Så ingen gaming med andre ord.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine!

#3 Silver

Silver
  • 457 posts

Postet 18 juli 2014 - 12:06

mjaa .. jeg har registrert mye mas rundt omkring vedrørende destiny.. som forventet da det er blitt hypet en dasj for å være en av de store titlene på PS4 i år... 

Jeg er skeptisk pga at det er en shooter .. da jeg ikke er spesielt glad i shootere, når det er sagt, likte jeg Borderlands 2 svært godt, siden det blandet shooter med karakter utvikling som om det var en RPG. Nå er dette også en MMO.. som jeg av erfaring har hatt svært vanskelig for å finne noen jeg virkelig liker i det siste..

Det største problemet for meg er nok kanskje at det er shooter (som sagt et problem i seg selv etter ca 3timer)  med konsoll kontroller (that shit is fucked up).. av den grunn har jeg aldri spilt noen av Halo spillene..

Men spillet i seg selv ser ganske bra ut.. får se hvordan det pan'er ut før det går live.

Jeg har ikke avskrevet det .. pga av at jeg fikk litt Borderlands feel av gameplayet, (selvfølgleig ikke pga. den grafiske stilen) pga shooter/itemization/character dev delen.. 

#4 SkyMarshall

SkyMarshall
  • 1982 posts

Postet 18 juli 2014 - 04:21

Ja ser folk er rabiate på forumet nå og laster/prøver å laste ned beta!

Interessen for spillet var stor i starten, men jo mer jeg såg av det jo mer gav jeg egentlig litt faen. Men jeg skal jo ikke avskrive dette her helt. Passer seg veldig dårlig med beta for min del nå pga. travel helg og nye 84 timer med jobb neste uke. Så ingen gaming med andre ord.

Haha, ikke sant. Var akkurat det du sa over for meg også, bare totalt omvendt. Pga all praten og hypen rundt det spillet her har jeg bare totalt oversett alt som har med det å gjøre, fordi alt skuffer jo så max og er 100% markedføring og 0% gameplay om dagen.

Men så spilte jeg betaen igår, og nå er jeg skremmende positiv. (Tyrion fra GoT er stemmen til roboten som følger deg btw.)

mjaa .. jeg har registrert mye mas rundt omkring vedrørende destiny.. som forventet da det er blitt hypet en dasj for å være en av de store titlene på PS4 i år... 

Jeg er skeptisk pga at det er en shooter .. da jeg ikke er spesielt glad i shootere, når det er sagt, likte jeg Borderlands 2 svært godt, siden det blandet shooter med karakter utvikling som om det var en RPG. Nå er dette også en MMO.. som jeg av erfaring har hatt svært vanskelig for å finne noen jeg virkelig liker i det siste..

Det største problemet for meg er nok kanskje at det er shooter (som sagt et problem i seg selv etter ca 3timer)  med konsoll kontroller (that shit is fucked up).. av den grunn har jeg aldri spilt noen av Halo spillene..

Men spillet i seg selv ser ganske bra ut.. får se hvordan det pan'er ut før det går live.

Jeg har ikke avskrevet det .. pga av at jeg fikk litt Borderlands feel av gameplayet, (selvfølgleig ikke pga. den grafiske stilen) pga shooter/itemization/character dev delen.. 

Ja jeg tenkte også litt Borderlands, antagelig pga friheten. Grafikken er forresten hinsides forseggjort. Må egentlig sees på egen skjerm. Det skal sies at det kun er ute på oppdrag det er 1st person shooter. I hovedbyene går det i 3rd person hvor du ser den bygde karakteren din og kan rusle rundt som en vanlig MMO. Hvordan alt dette egentlig funker MMOish ute i felten er jeg enda ikke sikker på, men gruppe for å ta en "dungeon" var fantastisk enkelt og bra gjennomført.

Bare en heads up om at dette muligens er noe nytt og fett i horisonten. Didnt see it coming.

Posted Image

#5 Vicious

Vicious
  • 1086 posts

Postet 18 juli 2014 - 09:05

Om noen skulle ha en kode til overs btw. så tar jeg gjerne den, har vel strengt tatt ikke mye anledning å spille botsett fra på søndagen og utover natta evt!!

#6 SkyMarshall

SkyMarshall
  • 1982 posts

Postet 18 juli 2014 - 10:38

Oh man. Ga akkurat bort mine to til en fra jobben jeg spiller med nå og Walts her på forumet. All gone :|

Posted Image

#7 Vicious

Vicious
  • 1086 posts

Postet 18 juli 2014 - 11:13

No worries, de har nok mer anledning til å spille enn meg uansett :)

#8 SkyMarshall

SkyMarshall
  • 1982 posts

Postet 18 juli 2014 - 11:43

Har troa på du får deg en kode et sted. Får nemlig tre codes når man legger inn en pre-order.

Posted Image

#9 Vicious

Vicious
  • 1086 posts

Postet 19 juli 2014 - 09:56

Folk på diskusjon.no gav vekk så det sang etter :P Så får vel sette på nedlasting i kveld når jeg kommer hjem :)

#10 Silver

Silver
  • 457 posts

Postet 19 juli 2014 - 12:54

Kjeda meg igår, så endte opp med å forhåndsbestille for å få betakode .. Så nå har jeg gitt det 3-4timer .. Det er faktisk ikke så halvgæli om jeg må få si det. Ganske artig.

Forhåndsbestilte til PS3 nå, siden jeg ikke har PS4 enda. Får vurdere hvorvidt en skal ordne seg en PS4 innen utgivelsen av dette i september.

Waste of money at jeg ikke researcha om noen ga bort nøkler i fleng før jeg forhåndsbestilte.. jaja det er vell ikke verdens undergang heller.

Får hola om noen er keen på litt coop eller crucible .. Silverlife83.

-.- ikke crossplatform leser jeg nå .. idiotisk.. Bungie mener de ikke vill være med å påvirke hardware racet, slik som det til enhver tid er på PC .. for noe bullshit .. det er det dummest jeg har hørt.

De kan prøve å selge løgnen, men jeg kjøper den faen meg ikke .. Her er det noe teknisk skit de ikke har klart å løse, som jeg blir skuffet over. Når produktet tilsynelatende er så bra som det er.

De snakker varmt om at man skal få overført characteren til ny titler som de potensielt kommer til å lage.. lurer på om jeg kan overføre character fra PS3 server til PS4 server??

Redigert av Silver, 19 juli 2014 - 01:21.

#11 SkyMarshall

SkyMarshall
  • 1982 posts

Postet 19 juli 2014 - 01:35

Kommer det til ps3? Haha det kan ikke være mye smooth, because this game is hella pretty.

Legger deg til på psn for senere use jeg.

Posted Image

#12 Silver

Silver
  • 457 posts

Postet 19 juli 2014 - 02:52

Jada .. det kommer til både xbox 360 og PS3 samt next gen.. Blir nok til at jeg må få meg PS4 etterhvert.. Det er jo ikke dårlig på PS3 heller, men tviler ikke på at det ser awesome ut på PS4.

#13 Vicious

Vicious
  • 1086 posts

Postet 19 juli 2014 - 02:53

Forrige generasjon får tittelen også ja, litt for mange potensielle kunder å gi slipp på der altså! Spillet har vel vært i produksjon rimelig lenge nå også..og kostnadene deretter!

Litt spent på å teste dette nå! Men må gi slipp på besøket i helgen først lol

#14 SkyMarshall

SkyMarshall
  • 1982 posts

Postet 19 juli 2014 - 09:22

Ja jeg har ikke tenkt til å spoile mer for meg selv i betaen nå tror jeg. Regner med det blir character-wipe ved launch. Men jeg ble absolutt imponert selvom betaen begrenser en del fri reise. Så dette skal bli fett dette altså. Og ja, ser PS3 versjonen ser helt ok ut på bilder - men jeg tror forskjellen er ganske merkbar på en PS4. Det var flere ganger jeg tenkte "daaaaaym son".

Posted Image

#15 Vicious

Vicious
  • 1086 posts

Postet 21 juli 2014 - 12:53

Ja dette var faktisk langt mere interessant enn jeg først hadde trodd altså. Håper på en solid story hele veien også, noe jeg faktisk tror er tilfelle. Dette kan fort bli til ett kjøp etterhvert. Spørst om jeg får spillt så mye mer nå før betaen er over da.

Redigert av Vicious, 21 juli 2014 - 12:54.

#16 NerdRage

NerdRage
  • 608 posts

Postet 26 juli 2014 - 01:12

Venter til mars 2015 jeg gitt.

#17 SkyMarshall

SkyMarshall
  • 1982 posts

Postet 26 juli 2014 - 02:00

GLHF with that lol.

Her skal det spilles til fingrene blør fra 9. september 2014 og til krampa tar meg.

Btw, de som spiller betaen idag vil få en permanent reward som forblir i fullversjonen etter release. Just sayin.

Posted Image

#18 Jalapenos

Jalapenos
  • 174 posts

Postet 26 juli 2014 - 05:19

Så det er kjøp spille nå og få en fordel? Dette er. Ikke bra. Har veldig lyst på ps4 og dette spille men som andre sier er det at. Det er fps som holder meg. Tilbake. Selv har jeg hatt mine timer i halo

#19 SkyMarshall

SkyMarshall
  • 1982 posts

Postet 26 juli 2014 - 08:31

Det er vel en reward for å delta på en timed event, som begynte klokken 21.00 tror jeg. Usikker. Jeg spiller nå, men kan ikke si jeg har fått med meg hva det eventuelt er. Time will tell :)

Posted Image

#20 SkyMarshall

SkyMarshall
  • 1982 posts

Postet 26 juli 2014 - 08:36

Viser seg at timed event gir deg muligheten til å spille et mission på månen "Teh Moon", og du vil få en name-badge som er unik for de som deltok på den stresstesten altså. Begynner visstnok klokken 11.00 PM CEST, hvilke er klokken 11 ikveld.

Posted Image

0 nostalgikere leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere