Jump to content

Photo

Destiny - diskusjon

• Logg inn for å svare
51 svar på dette emnet

#41 Silver

Silver
  • 457 posts

Postet 10 september 2014 - 01:52

For folk med OCD som meg selv :P 

Her er en liste over redeemable codes på bungie.net som gir diverse små kosmetiske artigheter..

http://www.gamefront...-emblems-cards/

This is my signature. There are many like it, but this one is mine!

#42 Silver

Silver
  • 457 posts

Postet 10 september 2014 - 02:21

En ting til, noen fler som sliter med de digitale collector edition bonusene? 

Jeg har enda tilgode å se noe av det ingame.

Sikter til 

ShipSkin

GhostSkin

PlayerEmblem

og at Vanguard Armory Itemsa faktisk har lvl5 req og ikke lvl 20 (de vill oppgradere seg fra 5-10-15-20, har jeg lest et par plasser) Så slik jeg ser det er det veldig greie våpen på lvl 5 om man har råd.. og igjen blir det konkurransedyktige på lvl10 osv.. det betyr at de kanskje er verdt å ha i stashen sin ihvertfall, siden en ikke akkurat blir flooded med items i dette spillet akkurat.

For ikke å snakke om det som virkelig betyr noe.. som jeg ikke får sjekka før faktisk DLC'ene kommer.. 

DGE skal jo også inneholde tilgang til de 2 første DLC'ene, og når jeg ikke har fått noe av det andre, så kan jeg ikke akkurat føle meg sikker på at dette fungerer heller.

Ellers hadde jeg det sinnsykt artig i de 7 første lvlsa og 8 første gamesa mine igår. Spillet er latterlig pent i alt fra bilde, lyd og til gameplay.

Redigert av Silver, 10 september 2014 - 02:24.

#43 SkyMarshall

SkyMarshall
    • LocationSande i Vestfold
  • 1982 posts

Postet 10 september 2014 - 02:41

Blei sjuk samme dag som release jeg da, så har ikke fått all verden ut av det enda. Blir første skikkelige røsk i kveld. Men emblems fikk jeg ved siden av den bua som fungerer som postkontor. Når det gjelder vanguard items så har jeg hørt noen rykter om st du må resette noe lisensopplegg i ps4 settings etter å ha lasta ned DLCn. Ikke fått tests ut enda, because of svartedauen.

Kommer sterkere tilbake. Spillet er innertier though :)

Posted Image

#44 Silver

Silver
  • 457 posts

Postet 10 september 2014 - 03:01

Ja jeg vet om special orders vendoren. Men jeg har ikke fått annet en Beta emblemet mitt der enda.. 

#45 Vicious

Vicious
  • 1086 posts

Postet 10 september 2014 - 10:45

Ja nei jeg var sjuk i dag, ikke i sammenheng med Destiny slipp altså :P Men fikk lagt noen timer i coop med en kompis i går og i dag, svett morro fra øverste hylle dette her. Jesus!

#46 Thunderspear

Thunderspear
    • LocationLarvik
  • 980 posts

Postet 11 september 2014 - 01:30

Dæng it! Må ha meg en PS4 da..

- End of transmission 

May the force be with you

Always

#47 Silver

Silver
  • 457 posts

Postet 11 september 2014 - 09:15

Med litt license restore harass kom til slutt all DGE content på plass :)

#48 Silver

Silver
  • 457 posts

Postet 17 september 2014 - 01:40

Jeg må nok innse at Destiny lar seg best spille i coop, problemet er da for en PC gamer som meg som nesten aldri spiller konsoll. 

Manglende nettverk (les:folk/freinds) på konsoll siden.

Jeg synes Destiny er et fantastisk spill. Gameplayet og kontroller mekanisk er det skit bra. Men historien er for dårlig til å holde på meg i solo. Og random ppls som du får med på StrikeMissions som etterhvert får ganske heavy bosser, og senere blir til raids, blir for vanskelig å gjennomføre med randoms og uten comms.

Så om noen er klar for et game eller ti coop så er jeg med, men jeg sitter nok ikke på PS4'en å venter, så si ifra her, eller vi må finne andre kanaler for å melde fra om interessen. Det er jo ganske dødt her om dagen tilsynelatende :( tross er jeg innom her et par 3 ganger iløpet av dagen.

Progress nå er at jeg er lvl 16 bytta fra Gunslinger til Bladedancer. Gjort alt på Earth, alle Story missions på Moon og på Venus, startet så vidt på Mars. Mangler en haug med Strikes som jeg ikke tror jeg kommer til å kjøre på med før det blir noe coop. Om det skjer.

Send en melding her, på steam, skype e.l. så er jeg alltid med på et game selv om jeg ikke akkurat er logget på PSN. Spiller på PS4 ja, sånn at det er avklart.

Redigert av Silver, 17 september 2014 - 01:41.

#49 Walts

Walts
  • 259 posts

Postet 18 september 2014 - 01:25

Silver og jeg tenkte å spille litt Destiny i kveld, om noen er rundt level 16+ å vil bli med er det bare å si fra. 

"Life before Death.

Strength before Weakness.

Journey before Destination.”

―Brandon Sanderson, The Way of Kings

#50 Silver

Silver
  • 457 posts

Postet 28 juli 2017 - 09:56

Her var det stille som i graven.. 

Januar var forrige gnist så vidt jeg kan se. .

La meg prøve å tenne på igjen da.

Noen som har tenkt å prøve seg på Destiny 2 nå som de i denne runden har tatt til fornuften og lanserer det også på PC? 

Driste meg så langt som å foreslå det nye klan systemet ?

Eller er folket på dette forumet sin tid til gaming forbipassert??

#51 Pazaak

Pazaak
    • LocationNarvik
  • 54 posts

Postet 02 august 2017 - 11:34

Usikker på om jeg hiver meg på 2'ern. Destiny var ok. Greit å spille i små doser en sjelden gang.

Er mye jobb for tiden, Men har noen faste jeg spiller ArmA 3 med, når man har tid.

Så Anthem på e3, tror kanskje det kan bli noe ala det samme som destiny bare, bedre? Kanskje? Håper på mer å gjøre i spillet en destiny klarte å tilby

Through the darkness of future past

The magician longs to see

One chance out between two worlds:

Fire Walk With Me

#52 SkyMarshall

SkyMarshall
    • LocationSande i Vestfold
  • 1982 posts

Postet 16 august 2017 - 07:52

Likte ikke Destiny, men skal prøve Destiny 2 for å se om det føles riktig på PC.

Var jo også en genistrek å plassere dette i Battle.net launcheren.

Vi får se ... it might be good.

Posted Image

0 nostalgikere leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 anonyme brukere